خدمات درمانی در منزل

مبین ایکون
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
زالو درمانی
طبیب سنتی
عطاری
زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان
زالو درمانی پای دیابتی

زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان بهترین راه برای مداوای زخم های دیابتی پا می باشد که در ادامه به طور مفصل به زالو درمانی پای دیابتی میپردازیم.

متاسفانه یکی از علائم دیابت صرف نظر از نوع آن، عدم بهبودی سریع زخم ها و جراحت هاست. بعضی افراد مبتلا به این بیماری مزمن، در هنگام داشتن جراحت، سریعاً به پزشک مراجعه کرده و وسایل و داروهایی که روند بهبودی را سرعت می بخشند، استفاده می کنند.

ولی بعضی افراد مبتلا با عدم توجه به این مسئله مهم، بدن و اعضا را در خطر عفونت های شدید قرار می دهند که در صورت بی تفاوتی به مداوای زخم ها می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

علائم زخم پای دیابتی
علائم زخم پای دیابتی

 

مهمترین علائم زخم پای دیابتی

از اولین نشانه‌های زخم پای دیابتی می‌توان به تورم، قرمزی، درد و بوی بد از پا اشاره کرد.

بیشتر اوقات فرد دیابتی به دلیل نوروپاتی (اختلال حس) متوجه درد و یا وجود جسم خارجی تیز مثل میخ یا سوزن در پای خود نمی‌شود لذا زخم تشکیل شده عفونت می‌کند و از روی ترشحات آن بر روی جوراب یا کفش خود متوجه زخم پا می‌شود.

از دیگر علائم زخم پای دیابتی، بافت‌های سیاه و زرد (نکروز و اسلاف) بر روی زخم هستند؛ که به علت مرگ بافت‌های سالم بدنبال عفونت ایجاد می‌شوند و علائمی مثل ترشحات چرکی و بد بو و همینطور درد و التهاب در محل زخم دارند.

 

درجه بندی زخم های دیابتی

براساس درجه بندی واگنر، زخم های دیابتی به 6دسته زیر تقسیم می‌شوند:

زخم پای دیابتی درجه صفر: در این درجه هنوز زخمی ایجاد نشده اما بیمار های ریسک می‌باشد و احتمال ایجاد زخم پای دیابتی بسیار بالاست.

زخم پای دیابتی درجه 1: زخم سطحی که تا درم پیشرفته است.

زخم پای دیابتی درجه 2: زخم عمقی که تا لایه های زیرین اپیدرم پیش رفته و ممکن است تاندون یا استخوان مشخص باشد.

زخم پای دیابتی درجه 3: زخم عمیق همراه با آبسه و استئومیلیت (عفونت استخوان)

زخم پای دیابتی درجه 4: گانگرن انگشتان پا

زخم پای دیابتی درجه 5: گانگرن تمام پا

 

علائم دیابت

علائم شایع دیابت در کودکان و بزرگسالان اغلب شامل احساس تشنگی، تکرر ادرار و افزایش حجم ادرار، گرسنگی مداوم، میل زیاد به غذا و خوراکی‌های شیرین، کاهش وزن، تاری دید، احساس خستگی، مورمور شدن انگشتان است. البته، علائم دیابت از فردی به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد و یا حتی می‌تواند بدون علامت باشد. که البته باید متخصص تشخیص نهایی دیابت را بدهند.

 

درمان زخم پای دیابتی

متاسفانه در طب جدید درمان قطعی هنوز برای دیابت شناخته نشده و بالطبع زخم دیابتی هم متاسفانه هنوز درمان شناخته شده ای ندارد و تنها راه حل برای نجات جان انسان ها در زخم دیابت را در بسیاری از موارد در قطع کردن عضو اسیب دیده می بینند اما خوشبختانه طب سنتی برای هردو بیماری یعنی هم دیابت و هم زخم پای دیابتی تدابیر مجرب دارد.

درمان و جراحی زخم پای دیابتی را در طب مدرن متخصصان جراحی عروق انجام می دهند. از نگاه ایشان در واقع برخی مواقع بهترین راه درمانی ممکن است جراحی باشد. در برخی موارد، زخم پای دیابتی بدتر می شود و به شدت عفونت می کنند و التیام پیدا نمی کنند.

در واقع عفونت پا گسترش پیدا کرده و به مفاصل و استخوان‌های مجاور سرایت خواهد کرد. در این صورت درمان زخم پای دیابتی حتی با مصرف یک دوره طولانی از آنتی بیوتیک‌ها نیز دشوار خواهد بود. معمولاَ بافت ناحیه پا نمی‌تواند زنده بماند و تنها راه حل این است که با جراحی زخم پای دیابتی قسمت عفونی شده را برداشت (قطع کردن اندام مربوطه).

چنانچه سایر روش های درمان مناسب نبوده است و یا فرد بیمار دچارعفونت شدید شده است، امکان دارد جراح در حین عمل جراحی عضو صدمه دیده را قطع نماید. برای مثال بخشی از بدن همانند انگشتان پا قطع شوند.

اما در نگاه طب سنتی با تصفیه خون بیمار و تخلیه سودای مضر از خون و اندام درگیر می توانند عوامل اصلی  بروز بیماری را از بین برده و با رساندن گرما به اندام اسیب دیده بیماری را ازبین ببرند و زخم ها را مداوا کنند.

البته علت اصلی زخم ها که همان دیابت بیمار می باشد هم باید به موازات مداوای زخم ها درمان شود تا بیمار بهبودی کامل یابد و دیگر این زخم ها تکرار نشوند.

در طب سنتی بهترین و مجرب ترین درمان زخم های دیابتی از طریق زالو درمانی انجام می شود که در ادامه به شناخت بیشتر زالو درمانی میپردازیم و به این سوال پاسخ میدهیم ک چرا زالو درمانی؟

 

زالو درمانی و سابقه ان در درمان بیماری ها

زالو از ٢۵٠٠ سال قبل در ھند، يونان، روم، ايران و سپس در اروپا مورد استفاده پزشكي داشته است. در قرن نوزدھم از اين جانور كوچك براي درمان ھر دردي از جمله سردرد، تب، زخم ھاي عفوني شده، دمل و آبسه، ورم ھا، ھموروئید و . . . استفاده مي شده است.

امروز زالو درمانی در پزشکی جدید و مدرن‌ترین کلینیک‌ها و مراکز علمی معتبر جهان جای خود را باز کرده است.

به طوری که سیزده هزار مقاله علمی پیرامون زالودرمانی به ثبت رسیده و در اروپا و آمریکا ده‌ها بیماری و هزاران بیمار به وسیله آن نجات یافته اند.

در این زمینه کشور ما که زمانی بیشترین تجربه و دانش پیرامون درمان با زالوها را داشته است و مرغوب ترین نژاد زالوها را ما به دنیا معرفی کرده ایم؛ از تمام کشورهای جهان عقب تر است!!

 

 

احتمال انتقال بیماری از طریق زالو

زالو از آن دسته از جانداران است که مکانیزم بسیار پیچیده و شگفت انگیزی در گوارش و هضم غذای خود دارد. با وجود اینکه غذای اصلی زالو خون است و بسیار محتمل به نظر می رسد که زالویی که در طبیعت از انواع جانداران تغذیه کرده عامل انتقال بیماری باشد، اما در عمل و تجربه خلافش مشاهده شده است. پاسخ این سوال در باکتری است که درون بدن زالو زیست می کند که اصطلاحاً به آن آئروموناس هیدروفیلا یا باکتری گرم منفی می گویند.

این باکتری در بدن زالو یک ماده آنتی بیوتیک ترشح می کند که از رشد سایرباکتریها و میکروارگانیسمها ممانعت کرده و به دنبال آن تجزیه خون را که به مدت طولانی در سیستم گوارشی آنها باقی می ماند را به تعویق می اندازد. پس می توان با خیال راحت عنوان نمود در صورت سلامت زالوی استفاده شده در درمان هیچگونه بیماری از طریق زالو به بیمار منتقل نخواهد شد. به لحاظ علمی نیز تاکنون منبع خاصی انتقال بیماری از زالو به انسان را تایید نکرده است و به لحاظ تجربی نیز حتی یکبار هم انتقال بیماری مشاهده نشده است.

 

خواص زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان

در گذشته خاصیت خون‌خواری زالو مورد توجه بوده است، اما امروزه در طب جدید بزاقی را که زالو هنگام مکیدن خون، در بدن ترشح می‌کند حائز اهمیت و مورد توجه قرار گرفته است. زالو هنگام مکیدن خون، مواد متنوعی ترشح می‌کند که خواص درمانی فراوانی دارد.

خصوصا معروف‌ترین ماده مترشحه از زالو، هیرودین است ، این خاصیت بی‌حس کنندگی زالو که موجب کاهش درد موضعی هنگام نیش زدن می‌شود به دلیل وجود ماده هیرودین در بزاق زالو است. هیرودین مهم‌ترین ماده ضد انعقاد بزاق زالو است .

چون خاصیت زالو ها در افزایش جریان خون و تجزیه لخته خون مفید است، جای تعجب نیست که از آن علاوه بر مشکلات پوستی برای درمان اختلالات گردش خون و بیماریهای قلبی عروقی هم استفاده شود.

علاوه بر آن حدود یکصد بیماری توسط زالو درمان می شوند که برخی از آنها عبارتند از:

 

  • کبد چرب و پسوریازیس
  • واریس
  • گرفتگی عروق قلب
  • جوش صورت
  • سرگیجه
  • سردرد میگرنی
  • مشکلات شنوایی
  • آرتروز و درد مفاصل
  • بواسیر
  • اگزما
  • خارش بدن
  • عفونت لثه
  • سیاتیک
  • وسواس
  • خار پاشنه
  • فشار خون و …….

(برای زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان میتوانید از طریق علامت واتساپ و یا با شماره تماس های مرکزی ما تماس مستقیم با مشاوران ما داشته باشید)

 

 

زالو درمانی یعنی چه؟

زالو درمانی یعنی مداوای بیمار از طریق تخلیه خون آلوده بیمار و دفع سموم از بدن بیمار به وسیله زالو.

باید توجه داشته باشیم که خون گیری از بیماران یکی از اصول پایه در طب قدیم مشرق زمین بود و گرفتن خون از بیماران به سه روش انجام می گرفت، فصد، حجامت و زالو انداختن. از روشھای مذکور، فصد و زالو درمانی مورد توجه اطبای غرب قرار گرفت، ولی در غرب حجامت مقبولیت عام نیافت.

رازی و ابن سینا ھر دو روی سه روش خونگیری کار کردند و پس از ترجمه ی آثار ابن سینا، زالو شناسی و زالو درمانی در غرب رواج یافت و کتب مرجع در این مباحث تدوین شد و انواع زالوھای اروپایی از نظر علمی مورد طبقه بندی قرار گرفتند.

ولی مرجع اصلی زالو شناسی غرب، مطالعات علمی ابن سینا بود و او بود که انواع زالوھای سمی و غیر سمی را تفکیک کرد. ابن سینا در مورد آناتومی زالو تحقیقات دقیقی نمود و بیان نمود که زالو دارای سه فک است که به کمک آنھا پوست را می شکافد، این نظریه (دارا بودن سه فک در زالو) برای اولین بار توسط ابن سینا بیان شد.

ابن سینا معتقد بود که زالو انداختن از حجامت ، مفیدتر است، زیرا فصد، خون سطحی بدن را خارج می کند(خون سیاھرگی). ولی زالو خون را از عمق بدن خارج می نماید.ابن سینا جھت درمان بواسیر(ھموروئید)، زالو انداختن را توصیه می کند. یک نکته ی جالب در نظریات ابن سینا در مورد زالو درمانی، این است که او معتقد بود که در موقع زالو انداختن باید وسایل جلوگیری از خون ریزی بر بالین بیمار آمده باشد، زیرا بعضی از افراد به دلیل آنکه ماده انعقادی کمتری دارند، دچار خونریزی شدیدتر می شوند.

 

 

زالو درمانی از نظر علم پزشکی

سالهای سال از زالو درمانی (Leech Therapy) برای درمان انواع ناراحتی ها و بیماریها از جمله ناهنجاریهای سیستم عصبی، مشکلات دندانپزشکی، بیماریهای پوستی و عفونت استفاده میشد. امروزه نیز از زالو عمدتا در جراحی پلاستیک و میکروسرجری های دیگر استفاده میشود. علت استفاده از زالو در پزشکی این است که زالو پروتئینها و پپتیدهایی در سیاهرگ ترشح میکند که مانع از لخته شدن خون در رگ میشود. به همین علت گردش خون در زخم یا ناحیه مورد نظر به خوبی برقرار شده و به التیام زخم کمک میکند.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال 2004 زالو را به عنوان یک ابزار پزشکی تایید کرد. سپس وزارت بهداشت آلمان نیز آنرا به عنوان دارو مورد تایید قرار داد. هم اکنون پرورش زالوی طبی در کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلیس، استرالیا، لهستان و مالزی به صورت استاندارد انجام شده و به بازار عرضه می شود.

زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان یا لیچ تراپی (Leech therapy) یک روش کمک درمانی است که در دنیا مطرح بوده و در چند دهه اخیر رشد زیادی داشته است، انجمن‌های بین‌المللی نیز در این زمینه وجود دارد و مطالعات زیادی هم در نشریات علمی مختلف در این مبحث به چاپ رسیده است.

همچنین مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی همدان دکتر هاشمی ابراز کرد: زالو درمانی در مداوای بسیاری از بیماری‌ها به صورت اثبات شده و تجربی، موثر است. به عنوان مثال تاثیر این روش درمانی در درمان دردهای آرتروز مفاصل به صورت تجربی برای مردم اثبات شده است اما تاثیر آن بر پوست به طور علمی ثابت شده چراکه زالو دارای فاکتورهای مثبتی برای پوست است که رشد سلولی را بازسازی می‌کند.

همینطور در مواردی که نیاز به نوسازی سلول باشد از زالو درمانی استفاده می‌شود. که این مسئله موجب تسریع درمان در نقاط مختلف بدن از جمله کبد و پوست می شود.

(برای زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان میتوانید از طریق علامت واتساپ و یا با شماره تماس های مرکزی ما تماس مستقیم با مشاوران ما داشته باشید)

 

 

خواص بزاق زالو در پزشکی

مواد شیمیایی گرفته شده از بزاق زالو در تولید داروهای شیمیایی استفاده شده و در درمان بیماریهایی مانند موارد زیر به کار میروند:

فشار خون بالا

رگهای واریسی

انسداد عروق

هموروئید

آرتروز

مشکلات پوستی

هیرودین مهمترین ماده ضد انعقاد بزاق زالو است . خاصیت ضد انعقادی هیرودین قوی تر از هپارین است ، فعالیت هیرودین را از روی خاصیت ترومبین آن بیان می کنند . امروزه فرم نوترکیب هیرودین به نام لیپرودین سنتز شده است . هیرودین توانایی زیادی در ممانعت از انعقاد خون دارد به طوری که چند قطره بزاق دهان زالو قادر است مقدار زیادی خون را به صورت مایع نگه دارد و مانع انعقاد آن شود ( با آزمایشی که به صورت تجربی بر روی خون مکیده شده توسط زالو انجام شد زمان لخته شدن خون به بیش از ۶ ساعت افزایش یافته بود . )

 

وقتی که خون با لبه بریده بافت تماس حاصل می کند فاکتور ۱۲ فعال می شود . متعاقب فعال شدن این فاکتور انعقادی یک سری آنزیم ها از جمله آنزیم پروتئاز ترومبین فعال میشود این آنزیم سبب تبدیل فیبرینوژن به فیبرین می شود و فیبرین به صورت رشته های کلاف مانشد ، محل بریدگی را می بندد و مانع خونریزی می شود و خون را منعقد می کند.

 

خواص دیگر هیرودین

 

هیرودین با انبساط ماهیچه های صاف جدار عروق سبب گشادی عروق و افزایش جریان خون می شود . هیرودین خاصیت بی حس کنندگی دارد . لذا ، دقایقی بعد از چسبیدن زالو به محل و ترشح بزاق منطقه بی حس می شود و احساس سوزش ناشی از نیش زالو از بین می رود و بیمار به راحتی وجود زالو و خونخواری آن را تحمل می کند .

 

بطور کلی برای هیرودین اثرات آنتی کواگولانت ، آنتی ترمبوتیک ، ترمبولیتیک ، آنتی ایسکمیک ، هیپوتنسیو ، تحریک کننده سیستم ایمنی و ممانعت از تصلب شرائین ، بی حس کنندگی ، آنتی باکتریال و خاصیت ضد التهابی شناخته شده است . پژوهشگران دپارتمان فارماکولوژی دانشگاه کنتاکی طی تحقیقاتی ، اثرات ضد انعقادی هیرودین را با هپارین مقایه کرده اند.

 

 

چه کسانی نباید زالو درمانی کنند؟

افرادی که به نوعی دچار مشکلات انعقادی هستند و خون آن ها بند نمی‌آید، هموفیلی بوده یا مشکل پلاکت دارند و به نوعی دچار کم‌خونی، ضعف یا افت فشارخون می‌شوند نباید زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان داشته باشن.

 

 

قبل از زالو درمانی چه بخوریم

علاوه بر مصرف خوراکی ها نکات دیگری هم هست که همه آن ها را در ادامه یاداوری میکنیم:

 

  • یک شبانه روز قبل از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان از نزدیکی خودداری کنید
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان بایستی توسط متخصص طب سنتی تجویز و انجام شود. پس در انجام این روش درمانی صبور باشید.
  • مواردی از قبیل گرسنگی، بیخوابی، پرخوری و کم خوری را جدی بگیرید. در صورت وجود چنین حالاتیاثر زالودرمانی کاهش می یابد.
  • از مصرف عذاهایی مانند لبنیات، مرغ، خیار، کاهو، کیوی، میوۀ نارس و ترش، ماکارونی، آش جو و آلوچه و… تا ۸ ساعت قبل از انجام زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان خودداری کنید.
  • مصرف موادی مانند رب انار، آب انار و گلاب، مسهل‌ها و منضج‌های گیاهی زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را موثرتر می‌کند.
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان در زمان قاعدگی و بارداری ممنوع است.
  • پیش از انجام زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان اسهال، ادرار بیش از حد ، تعریق و استفراغ نداشته باشید.
  • محل زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را پیش از انجام با آب و صابون غیر معطر شستشو دهید.
  • وجود خونریزی پس از زالو درمانی طبیعی است، پس از انجا زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان پیشهاد می شود تا یک روز در منزل بمانید و استراحت کنید.
  • پیشنهاد می شود اگر در زمان یا پیش از انجام زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان احساس خشکی دهان میکنید، کمی آب انار یا رب آلو میل کنید.

 

جلوگیری از خونریزی بعد از زالو درمانی

علاوه بر پروتئین هیرودین پروتئینی به نام ” کالین ” در بزاق زالو موجود است .

وظیفه اصلی این پروتئین آنست که باعث خونریزی ثانویه می شود و گاھی این خونریزی تا ۴۸ ساعت به طول می انجامد .

این خونریزی طولانی و بلند مدت طراحی شده تا زخم ایجاد شده توسط نیش زالو تمیز گردد و بنابراین به عنوان ابزاری ساده و موثر جهت ضدعفونی کردن زخم عمل می کند . این امر مانع ورود میکرواُرگانیسمها به داخل جریان وریدی نیز می شود و ھمچنین خطر ابتلا به بیماری ھای عفونی و سپس عفونت خون را کاهش می دهد.!!! و هینطور سبب خروج رسوبات و اخلاط اضافی و کثافات باقی مانده خون در داخل وریدها نیز می شود.

علت خونریزی بعد از جدا شدن زالو ، نقش مهمی در بیرون راندن کثافات خون دارد .

بنابراین توصیه می کنیم که مانع ادامه خونریزی نشوید و ھیچ نوع نگرانی به خود راه ندھید چرا که پس از گردش آب دھان زالو در داخل رگ ھای بدن و حل کردن غلظت ھا و رسوبات دیواره ی رگھا خون آلوده ی متاثر از بزاق دھان زالو به تدریج در طول چند ساعت از محل نیش زالو خارج می شود.

سپس خونریزی به خود ی خود بسته شده و خون منعقد می شود خونروی پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان یکی از ارکان زالودرمانی محسوب می گردد و بهتر است بیمار سر پا نایستد و استراحت کند، همچنین از شربت ھایی مانند شربت زعفران ، آب انار شیرین ، شربت گلاب ، و بید مشک و شربت تخم شربتی و تخم بالنگو و آب میوه ھای طبیعی تناول نماید ولی در صورت سردی مزاج بیمار یا رقت بیش از حد خون بیمار یا احساس ضعف و ناتوانی در بیمار یا به هر دلیل دیگر که طبیب تصمیم گرفت پس از رها شدن زالو از موضع ، محل را پانسمان کنید .

بنابر این نتیجه میگیریم که در حالت عادی و طبیعی خونریزی بعد از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان برای بیمار بسیار مفید و اثر بخش است و نباید از ان جلوگیری کرد اما در شرایط خاص میتوانیم زخم ها را پنسمان کنیم و همینطور بسیار عالی است اگر روی زخم ها زردچوبه و عسل بمالیم و بعد پانسمان کنیم.

 

آدرس زالو درمانی در تهران

زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان مشکل را حل کرده. برای زالو درمانی دیگر نیازی نیست که به دنبال آدرس برای مراجعه به مطب باشید. شما می توانید به جای گشتن به دنبال یک مطب معتبر و زحمت رفت و آمد به مطب زالو درمانی، و همینطور به دور از شلوغی مطب، زالو درمانی را در منزل خود انجام دهید. فقط کافی است تا با ما تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا متخصصین ما به منزل شما مراجعه کنند.

درمان در منزل قطعا ارامش بیشتری برای بیمار خواهد داشت و زحمت رفت و آمد برای بیمار وجود ندارد به همین دلیل گروه خدمات درمانی مبین به یاری خدا و با هم کاری متخصصان طب سنتی توانسته خدمات زالو درمانی را در منزل برای تمام متقاضیان شهر تهران ارائه دهد.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تماس مرکزی و یا تماس از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

 

کجا زالو درمانی کنیم

شما میتوانید در خانه خودتان زالو درمانی کنید برای این کار فقط کافی است تا با مرکز تماس ما تماس بگیرید و درخواست متخصص کنید تا در اسرع وقت متخصصین ما در منزل خدمات درمانی لازم را انجام دهند و از فواید زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان نسبت به زالو درمانی در مطب بهره بیشتری ببرند. در ادامه به فواید زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان نسبت به زالو درمانی در مطب می پردازیم.

 

آرامش رکن اصلی درمان

زالو درمانی یک درمان تخصصی است که باید در درمانگاه انجام شود؛ با این‌حال برای برخی افراد امکان دارد، مشکلات متعددی در درمانگاه ایجاد ‌شود؛ از جمله:

 

  • ابتلا به عفونت
  • احساس نامناسب به دلیل زدودن لباس‌ها
  • دور بودن مطب از خانه
  • احساس ضعف و افتادگی فشار بعد از اتمام درمان

به همین دلایل ممکن است بعضی از افراد به کلی از انجام دادن زالو درمانی منصرف شوند و بالطبع نمی توانند از فواید بی شمار زالو درمانی بهره ای ببرند.

و اما بسیاری از افراد هم که با زالو درمانی و فواید آن آشنا هستند نمی توانند خود را از فوایدی که زالو درمانی برای سلامتی و ایمنی بدن آنها دارد محروم کنند اما به دلیل روحیه شخصی حساسی که دارند در حین درمان در مطب احساس آرامش لازم را ندارند و این فقدان آرامش باعث می شود که زالو درمانی در مطب برای این افراد نتواند به اندازه زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان مفید واقع شود.

 

  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان باعث آرامش بیشتر برای بیمار می شود
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان باعث احساس امنیت بیشتر برای بیمار می شود
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان شرایط کاملا بهداشتی برای بیمار دارد
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان زحمت بیمار را کمتر می کند
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان راحتی و آسودگی را برای بیمار به ارمغان می آورد
  • زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان باعث ایجاد حس خوب برای بیمار می شود

و همه این ویژگی ها باعث میشود که پروسه درمان تاثیر گذارتر و مفیدتر واقع شود

 

شرایط بهداشتی تر نسبت به مطب

در این که تمام مطب های زالو درمانی کاملا بهداشتی هستند هیچ شکی نیست اما بسیاری از افراد از رفتن به این مکان ها پرهیز می کنند چرا که بر این باورند که رفت و امد افراد زیادی در این مطب ها و انجام دادن عمل زالو درمانی باعث می شود که از بهداشت ان مکان کاسته شود.

می توان به جرئت گفت که این باور تقریبا برای هیچ یک از مطب های زالو درمانی صدق نمی کند و تمام ان ها کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

اما بعضی افراد هستند که وقتی که در خانه خود زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را انجام می دهند از لحاض فکری آسوده خاطر تر هستند چرا که کاملا به شرایط بهداشتی خانه خود اطمینان دارند و همانطور که قبل تر گفته شد همین اسودگی خاطر می تواند فواید زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را به نسبت زالو درمانی در مطب بیشتر کند.

 

زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان با متخصصین گروه خدمات درمانی مبین

کیفیت سلامتی شما و خانواده تان مهم ترین مسئله ما است و ما حلش می کنیم.

ما تصمیم به ارائه خدمات زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان برای بیماران گرفتیم که باعث آرامش بیشتر برای بیمار می شود با حداکثر کیفیت مطلوب شرایطی کاملا بهداشتی و کاملا بدون استرس.

گروه خدمات درمانی مبین با اعزام نیروهای متخصص خود به خانه شما عمل زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را سعی کرده به ایده ال ترین حالت ممکن برساند مطمئنا زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان علاوه بر این که زحمت رفت و آمد در این شهر شلوغ و آلوده را ندارد باعث می شود که فرد در راحت ترین و ایمن ترین حالت روحی خود عمل زالو درمانی را انجام دهد که همانطور که گفتیم این احساس آرامش به شدت در اهمیت هر نوع درمانی می تواند تاثیر داشته باشد.

می توان به جرئت گفت که این باور تقریبا برای هیچ یک از مطب های زالو درمانی صدق نمی کند و تمام ان ها کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

اما بعضی افراد هستند که از لحاض فکری اسوده خاطر تر هستند وقتی که در خانه خود زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را انجام می دهند چرا که کاملا به شرایط بهداشتی خانه خود اطمینان دارند و همانطور که قبل تر گفته شد همین اسودگی خاطر می تواند فواید زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان را به نسبت زالو درمانی در مطب بیشتر کند.

(برای اطلاع از قیمت خدمات درمانی طب سنتی و زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان می توانید با شماره تماس مرکزی مبین تیم تماس حاصل کنید همچنین مشاوران ما می توانند از طریق واتساپ هم با شما در ارتباط باشند)

 

بعد از زالو درمانی چکار کنیم

به طور کلی غذاھا و ادویه و میوه ھای بسیار گرم و بسیار سرد پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان ممنوع و مضر می باشد.و بیش تر از غذاھای معتدل نظیر کرفس , جو , آبگوشت , گلابی , شیر برنج , قیمه , سیب , سوپ جو ,سکنجبین , سرکه شیره و … باید استفاده کرد . البته شربت گلاب با عسل یا آب انار بعد از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان خیلی مفید است .

تا ٢۴ ساعت تخم مرغ , ماھی و ترشی جات و به طور کل سردی جات مصرف نشود.

 

مصرف غذاھای شور و حمام گرم پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان جایز نیست( ھر ٨ ساعت یک لیوان شربت عسل تا ٣روز )مصرف شربت عسل , آب انار و گلاب , مالت جو ,و شربت زعفران و بیدمشک پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان مفید است.

پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان موضع زالو اغلب اوقات , خون ریزی دارد و برای پیشگیری و سایر مشکلات , برنامه کاری, سفر , مھمانی پس از زالو درمانی نداشته باشید لااقل ٨ ساعت پس از آن در استراحت و آرامش به سر ببرید.

خونریزی بعد از افتادن زالوھا نقش مھمی در بیرون راندن کثافات خون دارد . بنابراین توصیه می کنیم که بعد از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان مانع ادامه خونریزی نشوید و ھیچ نوع نگرانی به خود راه ندھید چرا که پس از گردش آب دھان زالو در داخل رگ ھای بدن و حل کردن غلظت ھا و رسوبات دیواره ی رگھا , خون آلوده ی متاثر از بزاق دھان زالو به تدریج در طول چند ساعت از محل نیش زالو خارج می شود . سپس خونریزی به خود ی خود بسته شده و خون منعقد می شود.

موضع زالوھا به طور طبیعی ٨ تا ١۶ ساعت خونریزی دارد و در صورت خونریزی عادی و ملایم نگران نباشید. تحرک کمتر و حالت دراز کش سبب کاھش خونریزی می گردد . پس از ١٢ ساعت از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان در صورت ادامه خونریزی به پزشک مراجعه کنید یا با مطب تماس بگیرید.

24 ساعت پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان پانسمان را باز کنید و در صورت خونریزی ضماد گیاھی انعقاد را روی موضع بریزید و مجددا پانسمان کنید و برای رفع سریع جای نیش زالو از روغن بادام تلخ روی موضع استفاده کنید.

گاه خارش موضعی زالو پس از ٢۴ ساعت شروع می شود و گاھی تا یک ھفته ادامه دارد و در صورت خارش محدود از روغن بنفشه یا روغن گشنیز یا روغن کافور استفاده کنید و در موضع زالو بمالید . در موارد خارش شدید به مطب مراجعه کنید. البته خارش ھا معمولا از حساسیت حاصل می شود که توصیه می کنیم از درمانگر بخواھید روی موضع نیش زالو بادکش بگذارد.

پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان استراحت فیزیکی و بدنی و حتی استراحت فکری (پرھیز از تنش , مطالعه , تلویزیون ,مھمانی یا … ) توصیه می شود. (حدود ٨ ساعت )

پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان حتی المقدور کم تر سرپا بایستید و پیاده روی کم تر داشته باشید.

خوابیدن پس از زالو درمانی پای دیابتی در خانه شهرک گلستان تا ۶ ساعت ممنوع است .به علت مزاج سرد خواب .

به توصیه ی اغلب اطبای سنتی بھتر است با بادکش کردن موضع زالو درمانی مقدار بیشتری خون و مواد مضر را بیرون کشید.

 

دیگران خواندند