خدمات درمانی در منزل

مبین ایکون
بادکش درمانی تهران

بادکش درمانی در منزل

بادکش درمانی در منزل تاثیر زیادی بر طول عمر همراه با سلامتی شما و خانواده تان می‌تواند داشته باشد پس برای آگاهی از مزایای بادکش درمانی و تاثیرات حیرت انگیز آن بر روی بیماری ها با ما همراه باشید.

تعریف بادکش درمانی

بادکش درمانی را اینگونه می توان تعریف کرد که، بادکش یعنی ایجاد حجم نمودن در سطح پوست به وسیله ایجاد یک خلع در یک لیوان مخصوص بادکش درمانی، که معمولا این کار با آتش صورت می گیرد و به ان بادکش گرم می گویند.

یا حجم دادن به ناحیه ای از پوست به وسیله مکش که می تواند این دستگاه مکنده دستی یا برقی باشد تا بتواند مواد را به سطح پوست فرد بکشاند

تاریخچه بادکش درمانی

بر اساس شواهد و قرائن تاریخی تاریخچه بادکش درمانی به چند هزار سال پیش بر میگردد در واقع تاریخچه بادکش درمانی هم مانند حجامت بسیار طول و دراز است، به درازای تمدن مصر و تمدن یونان و همینطور تمدن ایران باستان.

گذشتگان و حکمای بزرگ ما به خواص درمانی بادکش درمانی پی برده بودند فلذا حکمای بزرگ طبی خصوصا ایرانی در اثار خودشان بسیار از بادکش درمانی مطلب طرح نموده اند از جمله این کتاب ها می توان به کتاب قانون ابو علی سینا، ذخیره خوارزمشاهی، کتاب الحاوی حکیم زکریای رازی و… اشاره کرد.

همانطور که دیدیم اکثر این کتاب ها برای چندین قرن پیش بوده اند و از ان زمان مطالب کاملی در مورد بادکش درمانی مطرح شده و این نشان دهنده سابقه طولانی بادکش درمانی در علم طب خصوصا طب سنتی ایرانی داشته است.

اهمیت بادکش درمانی در طب اسلامی و طب ایرانی

برای انجام بادکش درمانی در منزل بهتر است که اهمیت ان را در طب بیشتر بشناسیم. همانطور که گفتیم معنی بادکش در زبان عربی با همان لفظ حجامت به کار برده می شده.

فلذا برای اشنایی بیشتر بادکش درمانی و جایگاه ان در طب اسلامی باید به همان لفظ حجامت رجوع کنیم و مشاهده می کنیم که دارای چه جایگاه والایست در طب اسلامی و همینطور به اثرات بسیار و سودمند ان پی می بریم.

در طب سنتی نیز بادکش درمانی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.به طوری که طب را به دو دسته تقسیم میکنند.

دسته بندی طب و جایگاه بادکش درمانی در طب

در طب سنتی علم طب به دو دسته کلی تقسیم می شود طب نظری و طب عملی.

طب نظری: شامل امور طبیعیه، مزاج ها، اسباب و علل، دلائل و علائم بیماری ها می باشد.

طب عملی: شامل بادکش درمانی، حجامت تر، فصد، زالو درمانی و … می باشد.

جناب محمد بن زکریای رازی مبحث بادکش درمانی و حجامت را بعد از مبحث فصد و قبل از زالو درمانی در کتاب منصوری فی الطب بیان می نمایند.

همچنین حکیم ابوعلی سینا نیز بحث بادکش درمانی را مانند زکریای رازی بعد از مبحث فصد و قبل از زالو درمانی ارائه می کنند.

و همچنین سید اسماعیل جرجانی در کتاب ارزشمند خود به نام ذخیره خوارزمشاهی و جناب محمد حسین بن محمد هادی عقیلی علوی شیرازی در کتاب خلاصه الحکمت به تفصیل در مورد فایده های پر ارزش بادکش درمانی به تفصیل سخن گفته اند.

بنابراین با توجه به اثار اطبای پیشین می توان به ارزش بادکش درمانی و جایگاه مهم ان در پیشگیری و درمان بیماری ها پی برد.

بادکش در زبان عربی

بادکش که در زبان عربی هم معنی ان لفظ حجامت است از ریشه حجم گرفته شده به این دلیل که شخص حاجم به وسیله ایجاد مکش در سطح پوست با جمع کردن مواد بدن در ان ناحیه ایجاد حجم می نموده. پس باید بدانیم که لفظ حجامت به صورت مطلق در کتب طبی فارسی و عربی همچون کتاب قانون ابو علی سینا دلالت بر معنی بادکش میکند. علامه حسن زاده عاملی به نقل از استاد خود علامه شعرانی می فرمایند که: شرط به معنی تیغ زدن است و الت ان را مشراط یا مشرط می نامند و اگر در عبارتی حجامت بدون لفظ شرط امده باشد معنی ان همان بادکش در مانی یا به اصطلاح امروزه حجامت خشک می باشد و اگر لفظحجامت با شرط امده باشد منظور همان حجامت تر یا حجامت همراه با خون گیری است.

مزایای انجام بادکش درمانی در منزل نسبت به درمانگاه

آرامش رکن اصلی درمان

بادکش درمانی یک درمان تخصصی است که باید در درمانگاه انجام شود؛ با این‌حال برای برخی افراد امکان دارد، مشکلات متعددی در درمانگاه ایجاد ‌شود؛ از جمله:

  • ابتلا به عفونت
  • احساس نامناسب به دلیل زدودن لباس‌ها
  • دور بودن مطب از خانه
  • احساس ضعف و افتادگی فشار بعد از اتمام بادکش درمانی

به همین دلایل ممکن است بعضی از افراد به کلی از انجام دادن بادکش درمانی منصرف شوند و بالطبع نمی توانند از فواید بی شمار بادکش درمانی بهره ای ببرند.

و اما بسیاری از افراد هم که با بادکش درمانی و فواید آن آشنا هستند نمی توانند خود را از فوایدی که بادکش درمانی برای سلامتی و ایمنی بدن آنها دارد محروم کنند اما به دلیل روحیه شخصی حساسی که دارند در حین بادکش درمانی در مطب احساس آرامش لازم را ندارند و این فقدان آرامش باعث می شود که بادکش درمانی در مطب برای این افراد نتواند به اندازه بادکش درمانی در منزل مفید واقع شود.

شرایط بهداشتی تر نسبت به مطب

در این که تمام مطب های بادکش درمانی کاملا بهداشتی هستند هیچ شکی نیست اما بسیاری از افراد از رفتن به این مکان ها پرهیز می کنند چرا که بر این باورند که رفت و امد افراد زیادی در این مطب ها و انجام دادن بادکش درمانی باعث می شود که از بهداشت ان مکان کاسته شود.

می توان به جرئت گفت که این باور تقریبا برای هیچ یک از مطب های بادکش درمانی صدق نمی کند و تمام ان ها کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

اما بعضی افراد هستند که از لحاض فکری اسوده خاطر تر هستند وقتی که در خانه خود بادکش درمانی را انجام می دهند چرا که کاملا به شرایط بهداشتی خانه خود اطمینان دارند و همانطور که قبل تر گفته شد همین اسودگی خاطر می تواند فواید بادکش درمانی در منزل را به نسبت بادکش درمانی در مطب بیشتر کند.

بادکش درمانی در منزل با متخصصین گروه خدمات درمانی مبین

کیفیت سلامتی شما و خانواده تان مهم ترین مسئله ما است و ما حلش می کنیم.

ما تصمیم گرفتیم برای شما شرایطی را فراهم کنیم با حداکثر کیفیت مطلوب شرایطی کاملا بهداشتی و کاملا بدون استرس.

گروه خدمات درمانی مبین با اعزام نیروهای متخصص خود به خانه شما عمل بادکش درمانی را سعی کرده به ایده ال ترین حالت ممکن برساند مطمئنا بادکش درمانی درمنزل علاوه بر این که زحمت رفت و آمد در این شهر شلوغ و آلوده را ندارد باعث می شود که فرد در راحت ترین و ایمن ترین حالت روحی خود بادکش درمانی را انجام دهد که همانطور که گفتیم این احساس آرامش به شدت در اهمیت هر نوع درمانی می تواند تاثیر داشته باشد.

می توان به جرئت گفت که این باور تقریبا برای هیچ یک از مطب های بادکش درمانی صدق نمی کند و تمام ان ها کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

اما بعضی افراد هستند که از لحاض فکری اسوده خاطر تر هستند وقتی که در خانه خود بادکش درمانی را انجام می دهند چرا که کاملا به شرایط بهداشتی خانه خود اطمینان دارند و همانطور که قبل تر گفته شد همین اسودگی خاطر می تواند فواید بادکش درمانی در منزل را به نسبت بادکش درمانی در مطب بیشتر کند.

برای اطلاع از قیمت خدمات درمانی طب سنتی و بادکش درمانی در منزل می توانید به لیست خدمات درمانی بادکش درمانی در منزل مراجعه کنید و یا با شماره تماس مرکزی مبین تیم تماس حاصل کنید همچنین مشاوران ما می توانند از طریق واتساپ هم با شما در ارتباط باشند

بادکش درمانی در منزل توسط متخصص خانم

با توجه به این که یکی از مهمترین درمان‌های جایگزین و سنتی که برای مشکلات زنانه خیلی تاثیر دارد؛ بادکش درمانی است.

البته چون برای بادکش درمانی باید بدون پوشش در جلسه درمانی حاضر شد؛ بسیاری از خانم‌ها دوست ندارند؛ این درمان را در کلینیک انجام دهند. برای رفع این مشکل، می‌توان بادکش درمانی در منزل توسط متخصص خانم را انتخاب کرد. به این ترتیب که یک بانوی متخصص بادکش درمانی، به خانه خانم می‌آید؛ در شرایطی مناسب و با آرامش، بادکش درمانی در خانه را انجام می‌دهد و در خاتمه توصیه‌های لازم برای تدابیر بعد از بادکش درمانی را به خانم متقاضی ارائه می‌دهد.

انواع بادکش درمانی در منزل

بادکش درمانی در منزل از دو جهت دارای انواع است که به صورت کلی از لحاض روش ایجاد مکش به دو دسته: آتشین یا گرم و مکشی یا سرد تقسیم بندی می شود.

و از جهت انجام بادکش روی پوست به سه صورت: ثابت و متناوب و متحرک می باشد.

که در کل شش نوع تکنیک بادکش درمانی در منزل مثل بادکش درمانی گرم متناوب یا سرد متناوب و یا گرم متحرک و….. می باشد که با تشخیص متخصص و علائم بیماری این تکنیک ها برای بیمار به صورت ترکیبی یا فردی استفاده می شوند.

برای اطلاع کامل از خدمات بادکش درمانی گروه مبین در نواحی مختلف تهران میتوانید روی اینجا کلیک کنید و یا می توانید ازطریق واتساپ یا مکالمه مستقیم با پشتیبانی 24 ساعته روی دکمه تماس کلیک کنید تا با مشاوران ما تماس مستقیم تلفنی و مشاوره رایگان داشته باشید.

مکانیسم و اهداف کلی بادکش درمانی در منزل

اطبا برای بادکش درمانی شش مکانیسم کلی ذکر کرده اند که اینجا به صورت مختصر توضیح داده می شوند:

هدف انحراف در بادکش درمانی 

هدف تسخین و تحلیل در بادکش درمانی 

هدف انتقال در بادکش درمانی 

هدف تخلیه یا اخراج در بادکش درمانی 

هدف ابراز و حرکت در بادکش درمانی 

هدف تسکین و سکون در بادکش درمانی 

هدف انحراف در بادکش درمانی در منزل

انحراف ماده و جذب آن به سمت دیگری که باعث سکون آن ماده بشود، مثل بادکش کردن زیر سینه ها که برای قطع خونریزی شدید پریود انجام می شود. یا برای دور کردن ماده ای که در عضوی زیاد شده باشد و بخواهیم آن ماده را از آن سمت برگردانیم.

به عنوان مثال برای فردی که خونریزی بینی می کند می توان بادکشی زیر قفسه سینه نهاد تا ماده به سمت دیگری متمایل شود وخون دماغ قطع شود.

اگر خونریزی از سمت راست بینی باشد، بادکش درمانی در منزل زیر قفسه سینه در سمت راست، اگر از سمت چپ باشد در سمت چپ و اگر از هر دو سمت باشد بادکش درمانی در منزل در هر دو سمت انجام می شود.

انحراف قوی مدبره به سمت دیگر برای تسکین درد در برخی درد ها مثل سردرد

هدف تسخین و تحلیل در بادکش درمانی در منزل

هدف تسخین (از سُخن مشتق شده به معنای گرم کردن ضد بَرد (سردی)) و تحلیل (بادکش درمانی در منزل در بیشتر مواقع باعث تحلیل رفتن سردی (مثل بلغم و ریح) می شود).

فراخوان خونی: برای گرم کردن عضو (به خصوص بادکش درمانی گرم) و جذب خون به سمت آن عضو که اثرات مختلفی دارد مثل:

۱. فراخوان غذایی: با بادکش درمانی در منزل در مواضع مختلف به خاطر گشاد کردن عروق و رگ های خونی و افزایش جریان خون مویرگی در آن ناحیه، رسیدن مواد غذایی و اکسیژن به آن موضع بیشتر خواهد شد و لذا می توان از این روش برای افزایش بافت ماهیچه ای یا برای تقویت اعضاء به خوبی استفاده نمود.

مثلاً برای رفع لاغری های موضعی مثل لاغری صورت می توان از این روش استفاده نمود، البته برای صورت باید بادکش درمانی در منزل متناوب و خیلی سبک می باشد. همین طور حکما برای رساندن دارو به یک موضع خاص از این روش استفاده می کرده اند چون بادکش درمانی در منزل سبب جذب خون به آن ناحیه می شود و درنتیجه دارو به آن عضو بیشتر می رسد.

۲. فراخوان دفاعی: افزایش خون رساني موضعي با فراخواني سلول هاي دفاعي و فاكتورهاي ضد التهاب خوني به موضع، باعث تسریع ترمیم آسیب هاي بافتي و عفونت هاي موضعي مي شود. در واقع این کار باعث متمرکز شدن قوای بدن (قوه ی مدبره) در ناحیه بادکش درمانی می شود. مثلاً با بادکش درمانی در منزل اطراف زخم هاي بستر مي توان به ترمیم و بهبود این زخم ها كمك شایاني كرد.

۳. رفع خستگی: به خاطر خون رسانی زیاد و مکانیسمی های دیگری که بادکش درمانی در منزل دارد این عمل در برخی مزاج ها مثل مزاج سرد و تر با بادکش گرم باعث رفع خستگی و کسالت می شود. شایع ترین دلیل انجام بادکش درمانی در منزل رفع درد و خستگی است.

۴. ایجاد انبساط: به خاطر تسخین (گرم کردن) ایجاد انبساط می کند که باعث رفع اسپاسم و گرفتگی ها و ایجاد انبساط در عضلات و اعضا می شود (البته برای انبساط عضلات بهتر است از بادکش درمانی گرم استفاده شود).

۵. رفع چربی موضعی: به خاطر این مکانیسم می توان برای برطرف کردن چربی موضعی از این مکانیسم استفاده نمود چون مزاج خون گرم است و تسخین باعث رفع مواد سرد به خصوص چربی که سرد و تر است می شود (بخصوص با بادکش گرم) و از این مکانیسم می توان برای برطرف کردن بعضی از انواع بیماری برص و … که از سردی است کمک گرفت.

تحلیل ریح (باد): بادکش درمانی در منزل  برای به تحلیل بردن باد اعضاء نیز انجام می شود که به علل مختلف ایجاد شده اند مثلاً یک علت آن خوردن مواد غذایی نفاخ مثل برخی از سبزی های خام است.

بادکش درمانی در منزل در این مورد اثری قویتر دارد. همچنین برای گرم کردن عضو و شکستن باد نیز می توان از بادکش درمانی در منزل استفاده کرد (از بین بردن ریح که باعث دردهای مهاجر و … می شود). به عنوان مثال باد (نفخ شکم) در معده سرد را می توان با بادکش درمانی گرم کاهش داد.

کمک به برگرداندن حس دست و پا که به علل مختلف کم یا از بین رفته است: در این نوع بادکش درمانی ابتدا از بالای عضو لیوان های بادکش را قرار می دهیم، سپس کم کم لیوان ها را به سمت انتهای عضو می آوریم.

مثلاً اگر دست حس خودش را از دست داده باشد برای کمک به برگرداندن آن ابتدا روی بازو را بادکش می نماییم، سپس کم کم به سمت آرنج و ساعد لیوان ها را می گذاریم تا به انتهای انگشتان برسد. همچنین در پا از ابتدای ران بادکش شروع می شود و به سمت انتهای پا یعنی ساق و مچ بادکش انجام می شود.

هدف انتقال در بادکش درمانی در منزل

انتقال مواد از عضوی به عضوی دیگر: قرار دادن لیوان های بادکش درمانی در منزل بر پایین ترین اعضاء بدن باعث جذب مواد از تمام بدن بخصوص از سر شده و امعاء از آن سود می برند. همچنین باعث پاک شدن از فساد حیض شده و با پاک شدن پریود، بدن سبک می شود (یا بدن آرام می شود).

انتقال ورم از عضو شریف مانند کبد یا قلب، به عضو پست ترِ هم جوار (عضو نزدیک): به وسیله بادکش درمانی در منزل مواد زائد از موضع اصلی دور می شوند که باعث کاهش مشکلات از قبیل درد، ورم و التهاب در آن منطقه می شود.

انتقال مواد از موضع طبیعی تولید کننده آن ماده، که مواد خودش در آن نازل شده و باعث تورم در آن عضو شده است.

مثل تورم غده های مترشحه بدن یا سردردهای سینوزیتی ضربان دار در ناحیه جلو سر که همراه با سنگینی سر بوده و ناشی از تجمع موکوس و مواد زاید در سینوس ها هستند را می توان با بادکش لغزان از پیشانی و گونه به سمت بینی (کمک به تخلیه چرک و ترشحات جمع شده داخل سینوس ها) بهبود بخشید.

هدف تخلیه یا اخراج در بادکش درمانی در منزل

برای تخلیه و کمک به خروج مواد و سموم از بدن مثل خروج نیش حشرات یا عفونت آبسه ای که باز شده است نیز می توان از بادکش درمانی در منزل کمک گرفت.

هدف ابراز و حرکت در بادکش درمانی در منزل

برای بارز کردن ورمی که در عمق اعضاء است تا معالجه (داروها) به آن برسد یا برای بیرون کشیدن و به ظاهر آوردن ماده ای که در باطن عضوی باشد (از داخل عضو به سطح بکشند) می توان از بادکش درمانی در منزل کمک گرفت.

بادکش درمانی در منزل می تواند محرّک فعالیت موضعی (ورزش موضعی) شود، به عبارتی باعث حرکت مصنوعی در عضوها می شود مثل افزایش حرکت دودی روده ها با بادکش درمانی سبک روی شکم.

در قدیم برای جا انداختن دررفتگی ها یا قرار دادن دنده های شکسته در یک راستا (برای جوش خوردن بهتر) نیز از بادکش استفاده می شده است.

هدف تسکین و سکون در بادکش درمانی در منزل

استعمال بادکش درمانی برای کاهش و تسکین دردها مثل گذاشتن لیوان بادکش درمانی در منزل روی ناف به خاطر قولنج دردناک (شاید افتادگی ناف منظور باشد) و بادهای شکم و دردهای رحمی که در هنگام حرکت خون (هنگام پریود) عارض می شود به خصوص برای جوانان.

همین طور مثل بادکش درمانی کردن روی باسن برای بیماری سیاتیک و ترس فلج شدن، و بادکش درمانی در منزل ران ها برای بیماری های باسن و ران ها و بواسیر مفید است و همچنین برای کسی که دچار باد فتق و نقرس شده است.

تمرکز قوا بر عضوی خاص: که با ایجاد بادکش درمانی در منزل در یک عضو قوا تمرکزشان متوجه آن عضو شده و درد و تمرکزشان در ناحیه دیگر فراموش می شود مثلاً در سردردها (اگر سردرد مادی باشد گاهی برای درمان از بادکش درمانی ساق استفاده می شود) می توانیم برای تسکین، قوای بدن را به سمت ساق پا بکشیم.

فواید اجمالی بادکش درمانی در منزل

۱ – یکى از علل درد و خستگى در قسمت هاى مختلف بدن تجمع بعضى مواد نظیر اسید لاکتیک و سایر مواد زاید سلولى در مویرگ هاى سطحى بدن است که معمولا با اختلال در خون رسانى موضعى همراه است. بادکش درمانی در منزل با ایجاد خلاء باعث انبساط عروق سطحى، تجمع خون در موضع و افزایش خون رسانى موضعى مى شود. در نتیجه اکسیژن و غذاى بیشترى به سلول ها رسیده، درد و خستگى رفع مى شود.

۲ – افزایش خون رسانى موضعى با فراخوانى سلول هاى دفاعى و فاکتورهاى ضد التهاب خونى به موضع، باعث تسریع ترمیم آسیب هاى بافتى و عفونت هاى موضعى مى شود. مثلا با بادکش درمانی در منزل اطراف زخم هاى بستر مى توان به ترمیم و بهبود این زخم ها کمک شایانى کرد.

۳ – بادکش درمانی در منزل با ایجاد خلاء در تخلیه ى سموم و عفونت هاى موضعى، مثلاً در گزیدگى با مار و عقرب کمک کننده است.

۴ – بادکش درمانی در منزل با ایجاد فشار منفى باعث انبساط عضلانى شده و در رفع اسپاسم عضلانى که علت بسیارى از دردهاى موضعى است، کمک کننده مى باشد. در طب اسلامی و طب سنتی از این تکنیک برای رفع گرفتگی و کوفتگی و درد های موضعی بسیار استفاده می شود

۵ – بادکش درمانی در منزل با تحریک روده ها و دستگاه گوارش در درمان برخى از بیمارى هاى گوارشى، نظیر زخم معده، تنبلى روده و یبوست کمک کننده است.

۶ – بادکش درمانی متناوب با جذب خون به عضلات در رفع لاغرى هاى موضعى و افزایش بافت ماهیچه اى موضع مؤثر است.

۷ – اگر علت چاقى تجمع موضعى چربى باشد، بادکش گرم در سوزاندن چربى هاى موضعى مؤثر است (با مکانیسم فراخوان خون به ناحیه ى پرچربى)

۸ – از فشار منفى ایجاد شده توسط بادکش درمانی در منزل مى توان در کنترل و تنظیم بعضى از خونریزى ها در بدن بهره گرفت؛ مثلاً در هایپر منوره (قاعدگى با خونریزى شدید) مى توان زیر سینه ها را بادکش کرد.

با این عمل فشار خون از اندام تحتانى به سمت اندام فوقانى متوجه شده و از شدت خونریزى کاسته مى شود یا در خونریزى کم (هایپو منوره) با بادکش کردن ران ها و ساق پاها مى توان فشار خون را از قسمت هاى فوقانى به سمت اندام تحتانى متوجه ساخته و میزان خونریزى را افزایش داد.

یا در خون دماغ شدید با بادکش کردن اطراف ناف (در طرف خونریزى) فشار خون به قسمت هاى تحتانى منتقل شده و خون دماغ کم کم قطع مى شود.

۹ – تعدادى از دردهاى عضلانى بر اثر درگیر شدن اعصاب حسى بین ماهیچه ها یا بافت پیوندى سخت شده ایجاد مى شود. بنابراین با بادکش نمودن در بسیارى از موارد این فشار از روى عصب برداشته شده و درد تسکین مى یابد.

۱۰ – در رفع خواب رفتگى ها و گزگز اندام، بادکش درمانی در منزل  با تسریع خون رسانى و اکسیژناسیون بافتى مؤثر مى باشد.

۱۱ –بادکش درمانی در منزل جهت کمک به خروج سنگ هاى کلیوى می تواند بسیار موثر باشد. به این صورت که بعد از روغن مالى، مسیر کلیه ها را از طرف کلیه به سمت مثانه بادکش متحرک مى کنند.

۱۲ – در افرادى که داراى طبع سرد و تر هستند و در اصطلاح طب سنتى بلغمى مزاجند، بادکش گرم و خشک کاربرد فراوانى دارد و جایگزین مناسبى براى حجامت (تر) مى باشد.

۱۳ – طبق تعریف طب سنتى گاهى دردها بر اثر غلبه ى سردى بر بافت یا عضو ایجاد مى شود و تجربه نشان داده است که بسیارى از دردهاى موضعى با گرم کردن موضع تسکین مى یابد. بادکش درمانی در منزل در رفع این دردها مؤثر است.

14 – در طب سنتى بیمارى برص یا   Vetiligoدر دسته ى بیمارى هاى بلغمى جاى مى گیرد. عده اى با این استدلال که بلغم سرد و تر است و بادکش گرم و خشک ، یعنى دقیقاً ضد بلغم است، بادکش متناوب دست کم ۴۰ جلسه یک روز در میان را در از بین بردن ضایعات برص مؤثر مى دانند.

15 – این مسأله قطعى است که افزایش خون رسانى پوست توسط بادکش درمانی در منزل در رفع بسیارى از بیمارى هاى پوستى مؤثر است و تحقیقات پروفسور Von neisser نیز این مسئله را تأیید مى کند.

16 – در زانوهایى که دچار تورم، درد و تجمع مایع در مفصل شده اند (تجمع بلغم موضعى) با بادکش متناوب ۴۰ تا ۱۲۰ جلسه یک روز در میان مى توان کم کم این مایع را از محیط خارج کرد.

17 – بادکش جهت بزرگ شدن سینه ها و افزایش شیردهی برای مادران شیرده میباشد.

آدرس بادکش درمانی در تهران

برای بادکش درمانی دیگر نیازی نیست که به دنبال آدرس برای مراجعه به مطب باشید. شما می توانید به جای گشتن به دنبال یک مطب معتبر و زحمت رفت و آمد به مطب بادکش درمانی، و همینطور به دور از شلوغی مطب، بادکش درمانی را در منزل خود انجام دهید. فقط کافی است تا با ما تماس بگیرید و آدرس خود را به ما بدهید تا متخصصین ما به منزل شما مراجعه کنند.

درمان در منزل قطعا ارامش بیشتری برای بیمار خواهد داشت و زحمت رفت و آمد برای بیمار وجود ندارد به همین دلیل گروه خدمات درمانی مبین به یاری خدا و با هم کاری متخصصان طب سنتی توانسته خدمات بادکش درمانی را در منزل برای تمام متقاضیان شهر تهران ارائه دهد.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تماس مرکزی و یا تماس از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

کجا بادکش درمانی کنیم

شما میتوانید در خانه خودتان بادکش درمانی کنید برای این کار فقط کافی است تا با مرکز تماس ما تماس بگیرید و درخواست متخصص کنید تا در اسرع وقت متخصصین ما در منزل خدمات درمانی لازم را انجام دهند و از فواید بادکش درمانی در منزل نسبت به بادکش درمانی در مطب بهره بیشتری ببرند. در ادامه به فواید بادکش درمانی در منزل نسبت به بادکش درمانی در مطب می پردازیم.

برای اطلاع از قیمت خدمات درمانی طب سنتی و بادکش درمانی در منزل می توانید به لیست خدمات درمانی بادکش درمانی در منزل مراجعه کنید و یا با شماره تماس مرکزی مبین تیم تماس حاصل کنید همچنین مشاوران ما می توانند از طریق واتساپ هم با شما در ارتباط باشند

بادکش درمانی در منزل نیاوران

با بادکش درمانی در منزل نیاوران، گرفتگی های اعضای بدن آزاد می شوند و اعمال حیاتی، در مسیر شبکه پیوند خورده، یکی پس از دیگری، به نظم و فعّالیت در می آیند.

حجامت در خانه نیاوران

بادکش درمانی در منزل اقدسیه

بادکش درمانی در منزل اقدسیه کاملا بهداشتی و توسط متخصصین گروه خدمات درمانی مبین در بالا ترین درجه استاندارد درمانی و بهداشتی انجام میشود

حجامت در خانه اقدسیه

بادکش درمانی در منزل زعفرانیه

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل زعفرانیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه زعفرانیه

بادکش درمانی در منزل ونک

بادکش درمانی یکی از رایج ترین روش درمان باستانی و بدلیل نداشتن عوارض جانبی دارو های شیمیایی جایگزین مناسبی برای درمان های بیماری های بلغمی و چاقی است. بادکش درمانی در منزل می تواند برای درمان بسیاری از بیماری ها مخصوصا بیماری های بلغمی مثل رماتیسم به شدت مفید باشد. خدمات درمانی گروه مبین مختص کسانی است که به هر دلیلی نمی خواهند یا نمی توانند به کلینیک حجامت مراجعه کنند.

حجامت در خانه ونک

بادکش درمانی در منزل ولنجک

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل ولنجک کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه ولنجک

بادکش درمانی در منزل تجریش

در عمل و در شرایط فعلی و تعداد مراجعات، بادکش درمانی در منزل ساده ترین و سریع ترین روش های درمانی است. خدمات درمانی گروه مبین مختص کسانی است که به هر دلیلی نمی خواهند یا نمی توانند به کلینیک حجامت مراجعه کنند.

حجامت در خانه تجریش

بادکش درمانی در منزل جردن

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل جردن کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه جردن

بادکش درمانی در منزل آجودانیه

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل آجودانیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه آجودانیه

بادکش درمانی در منزل آرژانتین

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل آرزانتین کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه آرژانتین

بادکش درمانی در منزل سوهانک

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل سوهانک کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه سوهانک

بادکش درمانی در منزل قلهک

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل قلهک کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه قلهک

بادکش درمانی در منزل ازگل

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل ازگل کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه ازگل

بادکش درمانی در منزل قیطریه

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل قیطریه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه قیطریه

بادکش درمانی در منزل جمشیدیه

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل جمشیدیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه جمشیدیه

بادکش درمانی در منزل دزاشیب

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل دزاشیب کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه دزاشیب

بادکش درمانی در منزل اندرزگو

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل اندرزگو کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه اندرزگو

بادکش درمانی در منزل فرمانیه

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل فرمانیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه فرمانیه

بادکش درمانی در منزل الهیه

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل الهیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه الهیه

بادکش درمانی در منزل میرداماد

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل میرداماد کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه میرداماد

بادکش درمانی در منزل پاسداران

برای اطلاع از بادکش درمانی در منزل پاسداران کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه پاسداران

سایر محدوده های تحت پوشش خدمات بادکش درمانی در منزل مبین

برای اطلاع از تمامی محدوده های تحت پوشش خدمات درمانی در منزل مبین می توانید به لیست محدوده های خدمات بادکش درمانی درمنزل مبین مراجعه فرمایید و یا اینکه از طریق واتساپ یا تماس تلفتی با ما تماس مستقیم داشته باشید