خدمات درمانی در منزل

مبین ایکون

زندگی بدون بیماری از تمام بیمه های بیماری ارزشمند ترِ

به این فکر کردی که به جای بیمه بیماری برای خودت بیمه سلامتی داشته باشی؟

با دوبار حجامت درمانی در سال سلامتی خودتو بیمه کن و از تاثیرات درمانیش شگفت زده شو

هیچ بهانه ای هم وجود نداره چون ما در منزل خودتان و در هر زمانی شما را حجامت می کنیم

شاید اگر با حجامت آشنا نباشید شنیدن اینکه حجامت چقدر برای حفظ و بازیابی سلامتی مفید است شما را شگفت زده کند اما زمانی بیشتر تعجب می کنید که با انواع حجامت آشنا شوید

فوائد:

  1. درمان سنگینی سر و تن 
  2. سرگیجه
  3. بیماریهای چشم
  4. جذام
  5. کند شدن سفیدی مو 
  6. جلوگیری از ریزش موی آقایان
  7. سردرد و میگرن سرد
  8. خواب آلودگی و کسالت
  9. جلوگیری از سکته مغزی و درمان عوارض سکته

فوائد:

  1. برای آفت دهان
  2. عفونت لثه و دیگر بیماری‌های دهان
  3. جوش صورت

فوائد:

  • تمام بیماری های پوستی: کهیر، خارش، اگزما، داء الصّدف، پیسی، آبله مرغان، سرخک، انواع جوش و …
  • تمام بیماری های خونی: چربی خون، دیابت، فشار خون، غلظت خون و …
  • تمام بیماری های قلب و ریه: آسم، سرفه خشک، سل، مسمومیت های شیمیایی، تپش قلب، گرفتگی عروق و …
  • تمام بیماری های کبدی: یرقان، افزایش آنزیم های کبدی، سیروز کبدی، کبد چرب و …

فوائد:

  1. دیسک و کمر درد
  2. بواسیر
  3. پروستات
  4. مشکلات رحم (بی نظمی، عدم قاعدگی، عفونت رحم، یائسگی زودرس، عوارض یائسگی، نازایی و …)
  5. حرارت کلیه
  6. چرک و دمل انتهای کمر
  7.  

فوائد:

  1. کاهش امتلاء چون خون را از همه بدن می‌کشد
  2. تصفیه خون
  3. بواسیر
  4. سیاتیک (عرق النّساء)
  5. جوش و دمل
  6. کاهش امتلاء کلیه و مثانه و رحم
  7. باز کردن قاعدگی
  8. مشکلات مغزی مانند سردردها و سکته مغزی و کابوس و … (به دلیل انحراف اخلاط فاسد از مغز به پایین)
  9. نقرس

فوائد:

  1. درمان خارش
  2. نقرس
  3. حرارت کبد

فوائد:

جهت درمان بیماری‌های کبدی مانند حرارت زیاد و اگزما و انسداد صفراوی و …

فواید:

درمان تمام مشکلات ریه مثل آسم، سل، عفونت ریه، برونشیت، سرفه های خشک و تر (بهترین درمان برای تنگی نفس حاصل از کرونا و انفولانزا و حتی برای بیماران شیمیایی)

فواید:

درمان قطعی گرفتگی عروق قلب

مطمعناً سلامتی شما و خصوصا خانواده تان مهم ترین مسئله و دغده زندگی تان است پس به این سه دلیل نمی توانید حجامت و طب سنتی را نادیده بگیرید

روش درمانی حجامت در طول تاریخ آزمون خود را پس داده.

این روش تا هفت هزار سال پیش نیز به کار گرفته شده که در کتاب Ubi Plethora Ibi Evacua (3300 پیش از میلاد)، اوراق پاپیروس (1550 پیش از میلاد)، کتاب بوشـو چینـی هاي باستان (475-221 پیش از میلاد)، کتب منتسـب به بقراط (460-375 پیش از میلاد)، حکاکی هاي باستانی یافت شده در یونان (قرن دوم میلادي) و منابع طب اسلامی ایرانی به طور آشکار قابل ردیابی است

و این مطلب خود گواه این است که این نوع درمان به دلیل منافع بی نظیرش برای سلامتی اولا در تمام دنیا عمومیت داشته و دوم اینکه این روش درمانی هزاران سال است که امتحان خود را پس داده و هنوز هم با توجه به پیشرفت های چشمگیر در علم پزشکی هنوز انتخاب اول در درمان و پیشگیری بیماری ها برای قشر بزرگی از بیماران می باشد.

اما متاسفانه بسیاری از دارو های شیمیایی با توجه به اینکه تمام ازمون های تایید علمی را پشت سر می گذارند بعد از چند سال از لیست دارو های سازمان غذا و دارو به دلیل عوارض بالایی که دارند حذف می شوند.

به گواه معصومین و حکمای بزرگ در تاریخ حجامت یک درمان بسیار نافع است.

جالب است بدانید که پیغمبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) و امام صادق(ع) این موضوع را متذکر شده‌اند که “سم از هر کجا، وارد بدن شود، از محل حجامت خارج می‌شود” یا “از موضع حجامت، چیزی جز سم دفع نمی‌شود”.

یکی از مهمترین روایاتی که در زمینه حجامت در منابع معتبر روایی ذکر شده و در ذیــــل آیه یک ســــوره‌ مبارکه «اسری» در تفسیر المیزان و برخی از تفاسیر دیگر آمده ‌است، حدیث زیر می‌باشد:

حضرت رسول اکرم(صلی االله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند:

«در شب معراج، وقتی که به آسمان هفتم صعود کردم، بر هیچ ملکی از ملائک گذر نکردم مگر اینکه گفتند یا محمد حجامت کن و امتت را به حجامت کردن امر بفرما.

 امام رضا (ع) به نقل از پیامبر(ص) می فرمایند:  اگر در چیزی شفا وجود داشته باشد ان در تیغ حجام و شربت عسل است.

ابوعلي سينا در كتاب قانون، حجامت را از اركان درمان محسوب كرده و تقريباً براي درمان تمام بيماري ها، حجامت را تجويز كرده است.

حكيم جرجاني نيز در كتاب ذخيره خوارزمشاهي كه اولين و مهمترين كتاب طب سنتي به زبان فارسي است، یک فصل مشخص را به حجامت اختصاص داده و پيرامون قواعد و زمان مناسب آن سخن مي گويد.

همچنین حکیم زکریای رازی هم حجامت را یکی از ارکان مهم درمان و تخلیه و تصفیه خون در کنار زالو درمانی و فصد می داند و در زمینه حجامت و انواع و فواید آن یک یک فصل کامل نگاشته.

نتایج کاملا مثبت از بررسی علمی حجامت در حال حاضر

دکتر یوهان آبل (JOHANN ABELE) پزشک و محقق آلمانی می‌گوید: «مطالعات ما نشان می‌دهد که در آلمان می‌توان ۷۵درصد بیماریها را با شیوه‌های درمان طبیعی از جمله حجامت درمان کرد».

دکتر یوهان آبل در کتاب خود به نام  حجامت یک درمان آزموده شده مي گويد:

خوشبختانه، در سال های اخیر، در مجامع فرهنگی و علمی کشورهای غربی، شیوه های درمانی تهاجمی Invasive Thrapy مانند حجامت، که از هزاران سال پیش به جا مانده و ظریف تر و تکامل یافته تر شده، متداول گردیده است. من اعتقاد راسخ دارم كه نه تنها امروز،  بلكه براي هميشه،‌ نبايد امر حجامت را در درمان بيماري ها ناديده گرفت.

حجامت پديده اي است كه در خود تنظيمی کار و  عملكرد بدن انسان دخالت دارد. امري كه هرگز با روش هاي ديگر نمي توان آن را جايگزين كرد… مطالعات ما نشان مي دهد كه در آلمان مي توان 75 درصد بيماري ها را با شيوه هاي درمان طبيعي از جمله حجامت مداوا كرد.

وي در كتاب خود از بيماراني نام مي برد كه تنها با يك بار حجامت، بيماري چندين ساله شان بهبود يافته است و مي افزايد:

نکته اینجاست که چگونه می توان روش درمانی حجامت را به دلیل اینکه متعلق به قرون وسطی است نادیده گرفت و از استفاده آن صرف نظر کرد؟ اگر بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بیماری را بدون ایجاد عوارض جانبی و اقدامات پرهزینه و زمان بر درمان کنید چه چیزی می تواند از این امر مهم تر باشد؟

حجامت در كوتاه ترين زمان ممکن، بدون ايجاد عوارض جانبي و مراحل گران و وقت گير باعث بهبود بيماري می شود ان هم در بسیاری از بیماری ها فقط در يك مرحله.

تاكنون موسسه تحقيقات حجامت ايران و شعب مختلف آن طي پژوهشهاي مستمر بر روي بيش از پانصد هزار بيمار تعداد 157نوع بيماري را درمان نموده اند كه تعدادي از آنها به قرار زير ميباشد:

افزايش كلسترول و تري گليسيريد،ديابت غير وابسته به انسولين ،اوره بالا،فشار خون بالا و فشار خون پايين،غلظت خون بالا، زونا، ويارحاملگي، مسموميت غذايي ودارويي، سردرد ميگرني، كاهش رشد و كوتاهي قد، لاغري، تصلب شرايين، اعتياد به مواد مخدر، هيپرتيروئيدي، هيپوتيروئيدي، سنگيني سر، اسپاسم عضلاني، ضعف اندام ، واريس، كمردرد، آرتروزها، آكنه وبثورات پوستي، كهير، ريزش مو، آفت دهان، گرگرفتگي بدن،اپيستاكسي مكرر.

 

بیشتر در مورد حجامت بدانید...

جالب است بدانید که پیغمبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) و امام صادق(ع) سالها قبل تر از این که علم بخواهد فواید حجامت را اثبات کند بزرگان دین ما این موضوع را متذکر شده‌اند که “سم از هر کجا، وارد بدن شود، از محل حجامت خارج می‌شود” یا “از موضع حجامت، چیزی جز سم دفع نمی‌شود”.

و همینطور باز طبق تحقیقاتی که صورت گرفته میزان کلسترول خون حجامت، 9 تا 11 برابر بیشتر از خون وریدی است بنابراین برای کاهش میزان کلسترول خون، انجام حجامت بسیار مفیدتر است همچنین سم موجود در خون حجامت 23 برابر سم خون وریدی است.

این موضوع زمانی برای مان کاملا روشن میشود که میبینیم حتی حیوانات نیز از خون حجامت و بوی تعفن آن گریزانند اما از خون اهداشده برای خوردن استقبال هم می‌کنند‌.

بنابر این باید توجه داشت که که حجامت به هیچ عنوان با اهدای خون قابل قیاس نیست، و هیچگاه نمی توان اهدای خون را به میزان حجامت برای پیشگیری و درمان بیماری ها توصیه کرد چرا که اهدای خون از سرخ رگ گرفته می شود و در واقع بهترین و سالم ترین خون در بدن انسان است که با اهدای خون از بدن خارج می شود.

اما در بحث حجامت در منزل تمام سموم و خون های الوده بدن تخلیه می شود و به همین علت است که گفته می شود حجامت بهترین راه برای پیشگیری انواع بیماری ها است چرا که علت بیماری ها همین سمومی است که در بدن وجود دارند.

به تعبیر دقیق تر سمومی که در اثر سوخت و ساز بدن ایجاد می شوند در گوشه وکنار رگ ها و عروق آن رسوب یافته و توسط جریان خون شسته می شوند. طبیعتا این رسوبات مضر به همراه جریان خون به سمت قلب حرکت می کنند و خوشبختانه نیروی حفاظتی دریچه های مخصوص قلب مانع ورود این سموم و رسوبات به درون قلب می شوند.

دریچه حفاظتی قلب این سموم را در پشت قلب وبین دوکتف بایگانی می کنند دقیقا محلی که حجامت عام در آن صورت می گیرد ودرآنجا باقی می مانند اما در صورت عدم تخلیه  (توسط حجامت در منزل) این خون کثیف به کبد برگشته وکبد آنرا به طحال فرستاده ودربرخی رگهای بدن رسوب می کند که این رسوبات درون رگ ها هستند که انسداد به وجود اورده وموجب بسیاری از دردها وناراحتی های بدن می شوند.

چرا حجامت در منزل؟

بدیهی است که حجامت در منزل با حجامت در مطب از لحاض خواص اصلی حجامت با هم هیچ تفاوتی ندارند و یک تاثیر درمانی را در بدن دارند اما حجامت در منزل در بسیاری از موارد می تواند نسبت به حجامت در مطب در درمان و حتی پیشگیری موثر تر و مفید تر باشد.

آرامش رکن اصلی درمان

حجامت یک درمان تخصصی است که باید در درمانگاه انجام شود؛ با این‌حال برای برخی افراد امکان دارد، مشکلات متعددی در درمانگاه ایجاد ‌شود؛ از جمله:

  • ابتلا به عفونت
  • احساس نامناسب به دلیل زدودن لباس‌ها
  • دور بودن مطب از خانه
  • احساس ضعف و افتادگی فشار بعد از اتمام حجامت

به همین دلایل ممکن است بعضی از افراد به کلی از انجام دادن حجامت منصرف شوند و بالطبع نمی توانند از فواید بی شمار حجامت بهره ای ببرند.

و اما بسیاری از افراد هم که با حجامت و فواید آن آشنا هستند نمی توانند خود را از فوایدی که حجامت برای سلامتی و ایمنی بدن آنها دارد محروم کنند اما به دلیل روحیه شخصی حساسی که دارند در حین حجامت در مطب احساس آرامش لازم را ندارند و این فقدان آرامش باعث می شود که حجامت در مطب برای این افراد نتواند به اندازه حجامت در منزل مفید واقع شود.

شرایط بهداشتی تر نسبت به مطب

در این که تمام مطب های حجامت کاملا بهداشتی هستند هیچ شکی نیست اما بسیاری از افراد از رفتن به این مکان ها پرهیز می کنند چرا که بر این باورند که رفت و امد افراد زیادی در این مطب ها و انجام دادن عمل حجامت باعث می شود که از بهداشت ان مکان کاسته شود.

می توان به جرئت گفت که این باور تقریبا برای هیچ یک از مطب های حجامتگر صدق نمی کند و تمام ان ها کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

اما بعضی افراد هستند که از لحاض فکری اسوده خاطر تر هستند وقتی که در خانه خود حجامت را انجام می دهند چرا که کاملا به شرایط بهداشتی خانه خود اطمینان دارند و همانطور که قبل تر گفته شد همین اسودگی خاطر می تواند فواید حجامت در منزل را به نسبت حجامت در مطب بیشتر کند.

حجامت در منزل با متخصصین گروه خدمات درمانی مبین

کیفیت سلامتی شما و خانواده تان مهم ترین مسئله ما است و ما حلش می کنیم.

ما تصمیم گرفتیم برای شما شرایطی را فراهم کنیم با حداکثر کیفیت مطلوب شرایطی کاملا بهداشتی و کاملا بدون استرس.

گروه خدمات درمانی مبین با اعزام نیروهای متخصص خود به خانه شما عمل حجامت را سعی کرده به ایده ال ترین حالت ممکن برساند مطمئنا حجامت درمنزل علاوه بر این که زحمت رفت و آمد در این شهر شلوغ و آلوده را ندارد باعث می شود که فرد در راحت ترین و ایمن ترین حالت روحی خود عمل حجامت را انجام دهد که همانطور که گفتیم این احساس آرامش به شدت در اهمیت هر نوع درمانی می تواند تاثیر داشته باشد.

می توان به جرئت گفت که این باور تقریبا برای هیچ یک از مطب های حجامتگر صدق نمی کند و تمام ان ها کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند.

اما بعضی افراد هستند که از لحاض فکری اسوده خاطر تر هستند وقتی که در خانه خود حجامت را انجام می دهند چرا که کاملا به شرایط بهداشتی خانه خود اطمینان دارند و همانطور که قبل تر گفته شد همین اسودگی خاطر می تواند فواید حجامت در منزل را به نسبت حجامت در مطب بیشتر کند.

برای اطلاع از قیمت خدمات درمانی طب سنتی و حجامت در منزل می توانید به لیست خدمات درمانی حجامت در منزل مراجعه کنید و یا با شماره تماس مرکزی مبین تیم تماس حاصل کنید همچنین مشاوران ما می توانند از طریق واتساپ هم با شما در ارتباط باشند

بیشترین خدمات درمانی موسسه طب سنتی مبین در مناطق تهران

حجامت در منزل نیاوران

عمل بادکش در حجامت باعث می شود تا بدن وادار شود تا اعمال حیاتی اندام  را تنظیم کند. با حجامت در منزل نیاوران، گرفتگی های اعضای بدن آزاد می شوند و اعمال حیاتی، در مسیر شبکه پیوند خورده، یکی پس از دیگری، به نظم و فعّالیت در می آیند.

حجامت در خانه نیاوران

حجامت در منزل اقدسیه

حجامت در منزل اقدسیه کاملا بهداشتی و توسط متخصصین گروه خدمات درمانی مبین در بالا ترین درجه استاندارد درمانی و بهداشتی انجام میشود

حجامت در خانه اقدسیه

حجامت در منزل زعفرانیه

برای اطلاع از حجامت در منزل زعفرانیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه زعفرانیه

حجامت در منزل ونک

حجامت و بادکش رایج ترین روش درمان باستانی و بدلیل نداشتن عوارض جانبی دارو های شیمیایی جایگزین مناسبی برای درمان های دارویی است. حجامت در منزل یا بادکش درمانی درد را تسکین می دهد، التهاب را تسکین می دهد، و ایمنی بدن را بالا می برد. خدمات درمانی گروه مبین مختص کسانی است که به هر دلیلی نمی خواهند یا نمی توانند به کلینیک حجامت مراجعه کنند.

حجامت در خانه ونک

حجامت در منزل ولنجک

برای اطلاع از حجامت در منزل ولنجک کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه ولنجک

حجامت در منزل تجریش

در عمل و در شرایط فعلی و تعداد مراجعات، بادکش و حجامت در منزل ساده ترین و سریع ترین روش های درمانی است. حجامت تعادل اعمال بدن را برمی‌گرداند، نقاط حجامت محل بیماری ها را مشخص می کند و رابطه آنها را با اندام ها روشن می کند و در نهایت نشان می دهد که اعمال حیاتی بدن انسان از شبکه ای پیوسته پیروی می کند و به صورت خطی و گسسته عمل نمی کند.

حجامت در خانه تجریش

حجامت در منزل جردن

پزشکی که با اثرات و استفاده از بادکش و حجامت در درمان انواع بیماری ها آشنا باشد، بدون شک در مواجهه با هر نوع بیماری ابتدا به حجامت و سپس به درمان های دیگر فکر می کند. و همینطور اولین راه حلی که بیماران باید خصوصا در بیماری های خونی به ان فکر کنند حجامت در منزل چه در محدوده جردن و  چه تمامی نواحی دیگر تهران باید باشد.

حجامت در خانه جردن

حجامت در منزل آجودانیه

برای اطلاع از حجامت در منزل آجودانیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه آجودانیه

حجامت در منزل آرژانتین

برای اطلاع از حجامت در منزل آرزانتین کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه آرژانتین

حجامت در منزل سوهانک

برای اطلاع از حجامت در منزل سوهانک کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه سوهانک

حجامت در منزل قلهک

برای اطلاع از حجامت در منزل قلهک کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه قلهک

حجامت در منزل ازگل

برای اطلاع از حجامت در منزل ازگل کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه ازگل

حجامت در منزل قیطریه

برای اطلاع از حجامت در منزل قیطریه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه قیطریه

حجامت در منزل جمشیدیه

برای اطلاع از حجامت در منزل جمشیدیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه جمشیدیه

حجامت در منزل دزاشیب

برای اطلاع از حجامت در منزل دزاشیب کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه دزاشیب

حجامت در منزل اندرزگو

برای اطلاع از حجامت در منزل اندرزگو کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه اندرزگو

حجامت در منزل فرمانیه

برای اطلاع از حجامت در منزل فرمانیه کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه فرمانیه

حجامت در منزل الهیه

در حجامت در منزل الهیه فنجان‌ های بر روی ناحیه مربوط به حجامت قرار داده می‌ شود تا با مکشی که ایجاد می کنند موجب افزایش گردش خون گردند. به این کار حجامت در منزل به روش خشک یا همان بادکش درمانی می گویند.

این عمل میتواند متابولیسم یا همان سوخت و ساز ناحیه مد نظر را بالا ببرد و از طریق خون رسانی و اکسیژن رسانی بیشتر نتایج بسیار عالی برای حجامت کننده داشته باشد.

همچنین باید به این نکته توجه کرد که اگر درمان فقط به وسیله بادکش درمانی یا همان حجامت خشک صورت گیرد این امکان وجود دارد که کبودی ها یی به روی پوست بعد از حجامت در منزل نمایان شود.

حجامت در خانه الهیه

حجامت در منزل میرداماد

برای اطلاع از حجامت در منزل میرداماد کافی است با تلفن مرکز تماس گروه خدمات درمانی مبین تماس حاصل فرمایید

حجامت در خانه میرداماد

حجامت در منزل پاسداران

حجامت به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود حجامت تر یا مرطوب و حجامت خشک.

حجامت خشک با توجه به اینکه در آن خون گیری انجام نمی شود به این اسم نام گذاری شده که در اصل به آن بادکش درمانی هم می گویند.

اما روش مرطوب حجامت در واقع همان حجامتی است که اکثر ما میشناسیم و در آن با تیغ زدن ناحیه مخصوص حجامت خون فاسد را از محل مورد نظر خارج می گردد. یعنی بعد از خدمات بادکش خون گیری هم صورت می گیرد.

نکته دیگری که در انجام حجامت در منزل باید در نظر گرفت این است که انجام حجامت در منزل پاسداران خود به دو صورت سرد و گرم انجام می شود.

حجامت گرم به وسیله لیوان های مخصوص حجامت و اتش بادکش را انجام می دهند اما حجامت سرد به وسیله دستگاه های ساکشن صورت میگیرد.

حجامت در خانه پاسداران

پرسشنامه تشخیص غلبه اخلاط

شاید اطمینان نداشته باشید که حجامت به طور مستقیم در درمان بیماری و یا مشکل شما اثر دارد یا نه؟

یا شاید حتی مشکل اصلی و بیماری خود را دقیق ندانسته باشید.

و یا حتی علت اصلی بیماری های خود را ندانید، چرا که گاهی اوغات ممکن است غلبه یک خلط علت اصلی چند بیماری متفاوت باشد.

پس اگر مایلید غلبه اخلاط خود را بدانید با صرف 10 دقیقه زمان و پر کردن پرسشنامه “تشخیص غلبه اخلاط” میتوانید از گروه خدمات درمانی مبین تشخیص دقیق غلبه خلطی خود و همچنین نسخه درمان طبیعی مشکلات خود را کاملاً رایگان دریافت کنید.

لطفاً این فیلد را با دقت پر کنید چرا که تنها پل ارتباطی خدمات درمانی مبین با شما است.
اگر ایمیل ندارید لازم نیست این فیلد را پر کنید.